Π.Κ.Ρ. - Χριστουγεννιάτικο Γλέντι 2019

Ο Δάσκαλός μας Γιώργος Μαυρίδης, ευσταλής και αεικίνητος, ήταν η ψυχή της παρέας και του γλεντιού. Η Χαρά Ανδρινοπούλου, η Δασκάλα μας, αισθητοποιούσε αυτό που λέει το όνομά της, τη χαρά και τη χάρη. Εμείς, τα μέλη των Ομάδων Παραδοσιακού Χορού της Πολιτιστικής Κίνησης Ν. Ροδόπης (κάποιοι ακμαίοι και παρόντες επί είκοσι συναπτά έτη, Γιώργος - Βέτα Κυρέζογλου, Χριστίνα Αποστολίδου, Δημήτρης - Σταυρούλα Δαλκίδη) ήμαστε άκρως συμμετοχικοί στην παρέα και άκρως επιρρεπείς στον χορό.
Η φιλοξενία του Χρυσόστομου Κάρρου στην Παραδοσιακή Ταβέρνα ΟΙ ΘΡΑΚΕΣ Κοσμίου την Παρασκευή το βράδυ …και 13 του Δεκέμβρη 2019 ήταν υποδειγματική.
Για όλα αυτά αδιάψευστο τεκμήριο αποτελεί το πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό του TimeLineAlex.

Και του Χρόνου, αδέλφια!
Καλές Γιορτές με Υγεία και Χαρές 


Η Χαρά Ανδρινοπούλου έχει τις ολόθερμες ευχές όλων μας για το πτυχίο της. Την καμαρώνουμε για την κατάρτιση, τη μεταδοτικότητα, τη φυσική της ευγένεια και τη χάρη της στον χορό. 
Συγχαρητήρια και για έναν επιπλέον σπουδαίο λόγο : Παρά το νεαρό της ηλικίας της ξέρει να συνεργάζεται και να συνυπάρχει αρμονικά στο πλαίσιο μεγάλων ομάδων. 
Μπράβο, Χαρά, έχεις όλες τις προϋποθέσεις για να λάμψεις και να διακριθείς στον χώρο σου.

Δώρα Κάσσα - Παπαδοπούλου
Φιλόλογος
Γ.Γ. Πολιτιστικής Κίνησης Ν. Ροδόπης


- Ως επιβεβαίωση των όσων έγραψα για τη Δασκάλα μας Χαρά Ανδρινοπούλου παραθέτω και τη σχετική ανάρτησή της από το Facebook, που έκανε μετά από τη δική μου ανάρτηση.

"Πολιτιστική Κίνηση Ροδόπης...
Μια μεγάλη ομάδα που από την πρώτη στιγμή με αγκάλιασε και με έκανε να νιώσω ότι είμαι κομμάτι της εδώ και πολύ καιρό..!! Έχουν δεν έχουν περάσει 3 μήνες συνεργασίας μαζί τους και το "ευχαριστώ" που αξίζουν φαίνεται μικρό! Τα χαμόγελα που μου χαρίζουν όλοι κάθε Πέμπτη βράδυ, καταφέρνουν και διώχνουν όλη την κούραση της μέρας. Η επιείκεια που δείχνουν, αλλά και η υπομονή που έχουν στα λάθη που θα κάνω, με κάνουν να νιώθω τυχερή, γιατί αντιλαμβάνομαι ότι με στηρίζουν στα αρχικά επαγγελματικά μου βήματα κι αυτό μου δίνει δύναμη να συνεχίσω και να γίνω καλύτερη· όχι μόνο για εμένα, αλλά και για εκείνους..! Πραγματικά σας ευχαριστώ κι εύχομαι να ζούμε όλο και πιο όμορφες στιγμές, γιατί δεν είμαστε απλά άτομα που συνυπάρχουμε στον ίδιο χώρο, αλλά είμαστε ομάδα που έχει τον ίδιο σκοπό και την ίδια αγάπη για τον χορό..! Καλές γιορτές σε όλους..! 
Υ.γ. Δάσκαλε George Mavridis σας είμαι ευγνώμων που μου γνωρίσατε μια τόσο όμορφη παρέα για να να έχω να χορεύω μαζί της κάθε Πέμπτη..!

Κυρία Dora Kassa Papadopoulou σας ευχαριστώ από καρδιάς για τα τόσο όμορφα λόγια του άρθρου κι ελπίζω να μην σας απογοητεύσω ποτέ!"



Φωτογραφίες












































Βίντεο