Κλειώ - Ευχαριστήριο

Έστω και λίγο καθυστερημένα ευχαριστώ από καρδιάς όλους εσάς που : 
- διαθέσατε κάποιες ώρες από τον χρόνο σας και διαβάσατε στο TimeLineAlex τη διαδικτυακή μου νουβέλα Κλειώ.  
- απευθύνατε, μέσω του λογαριασμού της συζύγου μου Δώρας στο Facebook αλλά και κατ’ ιδίαν, θερμά λόγια αποδοχής της.
- εκφράσατε κριτικές σκέψεις - χρήσιμες - για την εξέλιξη μιας συγγραφικής προσπάθειας, που ξεκίνησε απρόσμενα ως εσωτερική ανάγκη ενός τεχνοκράτη και λάτρη της εικόνας.

Όσο για το μέλλον; Ασφαλώς και δεν πρόκειται να σταματήσω, εφόσον από την ενασχόλησή μου με το TimeLineAlex και τη συγγραφή παίρνω βαθιές ανάσες ζωής. 
Για τις νουβέλες μου "Λητώ", "Κλειώ" και άλλα κείμενά μου, που δημοσιεύτηκαν κατά καιρούς στο TimeLineAlex έχω, πλέον, ξεκάθαρο και …ολοκληρωμένο σχέδιο. Η φωτογραφία με τους αγαπημένους μου χαρακτήρες από τα κείμενα αυτά σε πλήρη παράταξη αποτελεί μια μικρή πρόγευση του νέου μου "πρότζεκτ" με τίτλο "Λητώ+". Οι προσπάθειες των οικείων και των φίλων μου να εκμαιεύσουν περισσότερες λεπτομέρειες αντιμετωπίζονται από μένα με ένα αινιγματικό χαμόγελο…
Απαραίτητη, βέβαια, προϋπόθεση για κάθε σχέδιο είναι να είμαστε υγιείς και ψύχραιμοι.
Ο υποχρεωτικός εγκλεισμός στα σπίτια μας, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, ας μας κάνει πιο δημιουργικούς και αλληλέγγυους.

Υστερόγραφο
Ο διαχρονικός θαυμασμός μου τόσο για τον Ιατρικό όσο και για τον Νοσηλευτικό κλάδο με οδήγησε στην απόφασή μου να τους αναδείξω ως πρωταγωνιστές στη διαδικτυακή νουβέλα μου με τον τίτλο "Κλειώ". Τώρα ήλθε η ώρα ως πολίτης εκτός από θαυμασμό να εκφράσω και την ευγνωμοσύνη μου για το έργο τους. Βρίσκονται, πλέον, στην πρώτη γραμμή για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού και εργάζονται μέρα και νύχτα με αυταπάρνηση και αυτοθυσία για τη σωτηρία της ανθρωπότητας. Αξίζουν τον απεριόριστο σεβασμό μας!
Στο πλαίσιο αυτό η Πολιτεία οφείλει να ενεργοποιήσει ένα Εθνικό Σχέδιο Δράσης που θα περιλαμβάνει - για όλα τα Νοσοκομεία - την αύξηση των προϋπολογισμών για τη βελτίωση των υποδομών τους, την ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού τους με ταχύτατες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, τη στενή συνεργασία τους με τις Μονάδες Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, το άνοιγμα όλων των κλειστών κλινών των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας, των Μονάδων Αυξημένης Φροντίδας και των Μονάδων Λοιμώξεων, αλλά και οτιδήποτε άλλο απαιτείται ώστε οι εργαζόμενοι στα Νοσοκομεία - χωρίς να ξεπερνούν τα ανθρώπινα όριά τους - να παρέχουν με ασφάλεια για τους ίδιους και τους ασθενείς τους τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες.


Αλέξανδρος Παπαδόπουλος



Μαριάννα Σωτηριάδου 
Μόλις τελείωσα την ανάγνωση …απνευστί …Αλέκο και Δώρα …εξαιρετικό με συναρπαστική πλοκή και εξέλιξη... Μια μυθοπλασία που πολύ ευρηματικά συμμετέχουν πραγματικά γεγονότα και ιστορικά περιστατικά …και με πολύ έξυπνο τρόπο "συναντιέται" η Κλειώ με τη Λητώ... Απόλαυση!!!

Χριστίνα Αργυροπούλου 
Είναι εξαιρετική γραφή με πλοκή και αληθοφανή απρόοπτα που κάνουν απολαυστική και ενδιαφέρουσα την αφήγηση. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ. Είναι ένα πολύ καλό αφήγημα - νουβέλα.

Σοφία Πίτατζη 
Διάβασα τη νουβέλα "Κλειώ" του Αλέξανδρου Παπαδόπουλου συνεχόμενα, χωρίς παύσεις. Ο τρόπος που πλέκονται οι ιστορίες της ζωής του Άλκη ειλικρινά συνεπαίρνει. Το ενδιαφέρον παραμένει αμείωτο από την αρχή έως το ανατρεπτικό και αισιόδοξο τέλος. Η "Κλειώ" συνδέεται ευφυέστατα με την προηγούμενη νουβέλα του "Λητώ" αλλά και με το κείμενό του στο TimeLineAlex "Αντώνης…Έλλην πολίτης 2019". Μέσα από αυτήν ακριβώς τη σύνδεση αναδεικνύονται πολύ πειστικά οι χαρακτήρες των πρώην και των νυν ηρώων. Η γραφή είναι άκρως κινηματογραφική. Το κείμενο έχει χιούμορ, ευαισθησία, ευγένεια και καλοσύνη. Στοιχεία που χαρακτηρίζουν διαχρονικά τον δημιουργό του. Θερμά συγχαρητήρια στον συνάδελφό μου! Είμαι πλέον σίγουρη ότι έχει δρομολογήσει στο μυαλό του το νέο του έργο. Και εύχομαι να συνεχίσει να μας εκπλήσσει ευχάριστα! Πολύ θα ήθελα να έχω τυπωμένα τα βιβλία του με ιδιόχειρη αφιέρωση!!!

Μαρίνα Παπαναστασίου
Συγχαρητήρια στον συμμαθητή μου που αξιοποίησε την αγάπη του για την γραφή και τα σύγχρονα μέσα ενημέρωσης, με χαρά διάβασα το blog. Φυσικά τα εύσημα περιλαμβάνουν κι εσένα Δώρα μου…

Απόστολος Πουρτσίδης 
Συγχαρητήρια στον αγαπημένο μου συμμαθητή και φίλο! Είμαι περήφανος για τη σχέση φιλίας που ανανεώθηκε πρόσφατα! Μπράβο Αλέκο!

Χάιδω Τσαμπάζη  
Δώρα μου, συγχαρητήρια στον σύζυγο. Ήταν υπέροχο. Τα είχε όλα, σχέσεις, οικογένεια, πολιτική, έρωτα και πολύ ενημερωτικό για όλα. Να είστε καλά και του εύχομαι να συνεχίσει να γράφει. Σας φιλώ.

Μαρία Ζερδελή 
Μόλις τελείωσα με μία υποχρεωτική παύση την νουβέλα "Κλειώ". Αλέκο μου και Δώρα μου εξαιρετικό με συναρπαστική πλοκή και ωραία εξέλιξη. Με πραγματικά γεγονότα και ιστορικά περιστατικά.
Συγχαρητήρια!!!!!

Άσπα Ιωαννίδου 
Λοιπόν, αγαπημένε πολυτάλαντε φίλε μου Αλέκο, με συγκίνησες για ακόμη μια φορά και  με αυτό το συγγραφικό σου εγχείρημα. Ευρηματικός και ζεστός τρόπος γραφής, ευαισθησία, συνέπεια και πολλά - πολλά στοιχεία του εαυτού σου. Είδα ξεκάθαρα εσένα μέσα από αυτό και μου άρεσε πολύ ο έξυπνος τρόπος με τον οποίο έμπλεξες τη μυθοπλασία με την ιστορική πραγματικότητα και τη δική σου αλήθεια!
Σε αντίθεση με άλλους δεν θα σου πω πως το διάβασα απνευστί, αντιθέτως το διάβαζα σε μικρές απολαυστικές δόσεις, ώστε να το προσμένω και να το επεξεργάζομαι...αλλά και για να μην τελειώσει! Έχεις καταφέρει πολλά Αλέκο και νομίζω πως τελικά "έφτασες εκεί που νόμιζες πως δεν μπορούσες". Respect!
Επίσης, να πω πως αν και εμένα μου αρέσει το χαρτί, με κουράζει πλέον η ανάγνωση από τον υπολογιστή (έχω διαβάσει, γράψει, εργαστεί άπειρες ώρες σε αυτόν και κουραστεί απίστευτα για πολλά χρόνια), μου άρεσε η πολυτροπική προσέγγιση της ιστορίας με τα links καθώς θυμήθηκα τραγούδια, ταινίες. Περιμένω εναγωνίως το επόμενο και είμαι σίγουρη πως θα υπάρξει.
Όσο για το έντυπο και την ιδιόχειρη αφιέρωση δεν το ξεχνώ και δεν το διαπραγματεύομαι. Στο προηγούμενο που ήταν και το πρώτο μιλιά δεν έβγαλα...αλλά τώρα....δεν το διαπραγματεύομαι. Εγώ το εκτύπωσα κιόλας.

Κατερίνα Πουγκακιώτου 
Συγγραφέας - blogger - σεναριογράφος τολμώ να πω! Νέο είδος γραφής ανέτειλε!

Βίκυ Λάππα 
Δωρίτσα μου, μόλις διάβασα τη νουβέλα "Κλειώ" του Αλέκου. Τη ρούφηξα, απνευστί, κυριολεκτικά. Πρόκειται πραγματικά, για κρυφό ταλέντο. Τα θερμά μου συγχαρητήρια. Τέτοια καθαρότητα γραφής, τέτοια αμεσότητα ύφους, τέτοια ρεαλιστικότητα πλοκής, τέτοια πηγαιότητα χιούμορ, τέτοια εναρμόνιση με ιστορικό - κοινωνικό πλαίσιο! Πιστεύω πως ο Αλέκος είναι ένας ολοκληρωμένος, χαρισματικός συγγραφέας, πολύ καλύτερος από αρκετούς έγκριτους και αναγνωρισμένους. Μακάρι να ξαναθελήσει να γράψει και άλλα "πονήματα". Σίγουρα θα βρει πολλούς αναγνώστες και υποστηρικτές.

Σοφία Σουβατζόγλου 
Μπορεί να αργώ λίγο, μα δε λησμονώ. Μπράβο Αλέκο! Και να θέλει κανείς , δεν μπορεί να σταματήσει την ανάγνωση. Μου άρεσαν οι σινεφίλ αναφορές, κλείσιμο του ματιού στους ...ομοϊδεάτες. ❤️

Ζιζή Χατζηαντωνίου 
Καλή επιτυχία και θερμά συγχαρητήρια. Γιατί ΚΑΙ οι Μηχανικοί έχουν ικανούς στην γραφή!